Customer Care si Politete

Schultz Development are experiență de peste 10 ani în construirea si desfășurarea cursurilor personalizate de customer care.
Cursul este construit pe baza standardelor din Marea Britanie și își propune să abordeze elemente specifice de customer care în interacțiunea cu tipuri diferite de clienți.
La ce reacționează clienții noștri? Cum putem obține ceea ce ne dorim din interacțiunea cu clientul? Suntem, ca angajați ai companiei, responsabili de reacțiile pe care le obținem de la client?
Acestea sunt doar câteva întrebări la care vom răspunde cu soluții concrete în cadrul cursului.
Documente necesare care vor fi trimise pe email la office@schultz.ro, după completarea formularului de înscriere:
● copie după cartea de identitate;
● achitarea taxei de participare.
Se oferă diplomă de participare emisă de Schultz Consulting.
Ziua 1
09:00 – 10:00 – Sesiune introductiva
10:00 – 11:00 – Introducere in customer care
11:00 – 11:30 – Pauza de cafea
11:30 – 13:00 – Ce sunt clientii, tipuri de clienti
13:00 – 14:30 – Pauza de pranz
14:30 – 16:00 – Unelte folosite in orientarea clientului
16:00 – 16:30 – Pauza de cafea
16:30 – 17:30 – Ascultarea activa
Ziua 2
09:00 – 11:00 – Tipurile de personalitati in relatia cu clientii
11:00 – 11:30 – Pauza de cafea
11:30 – 13:00 – Comportamente dorite in relatia cu clientii,
13:00 – 14:30 – Pauza de pranz
14:30 – 16:00 – Gestionarea clientilor dificili
16:00 – 16:30 – Pauza de cafea
16:30 – 17:30 – Sesiune de incheiere