Curs Customer Care

Cursul este construit pe baza standardelor din Marea Britanie și își propune să abordeze elemente specifice de customer care în interacțiunea cu tipuri diferite de clienți.
La ce reacționează clienții noștri? Cum putem obține ceea ce ne dorim din interacțiunea cu clientul? Suntem, ca angajați ai companiei, responsabili de reacțiile pe care le obținem de la client?
Acestea sunt doar câteva întrebări la care vom răspunde cu soluții concrete în cadrul cursului.
● copie după cartea de identitate;
● achitarea taxei de participare.
09:00 – 10:00 — Sesiune introductiva
10:00 – 11:00 — Introducere in customer care
11:00 – 11:30 — Pauza de cafea
11:30 – 13:00 — Ce sunt clientii, tipuri de clienti
13:00 – 14:30 — Pauza de pranz
14:30 – 16:00 — Unelte folosite in orientarea clientului
16:00 – 16:30 — Pauza de cafea
16:30 – 17:30 — Ascultarea activa
Ziua 2
09:00 – 11:00 — Tipurile de personalitati in relatia cu clientii
11:00 – 11:30 — Pauza de cafea
11:30 – 13:00 — Comportamente dorite in relatia cu clientii,
13:00 – 14:30 — Pauza de pranz
14:30 – 16:00 — Gestionarea clientilor dificili
16:00 – 16:30 — Pauza de cafea
16:30 – 17:30 — Sesiune de incheiere
Perioada | Preț | Locația | Trainer | Înscriere |
---|---|---|---|---|
6-7 Iulie 2021 | 833 lei | București | Marius Donțu |