Effective Manager


În cadrul cursului Effective Manager ne propunem să abordăm elemente specifice managementului şi să dezvoltăm în rândul participanţilor abilităţi de coordonare a proceselor esenţiale de management dintr-o companie. De asemenea, facilităm un spaţiu de învăţare în cadrul căruia participanţii vor înţelege importanţa stabilirii strategiilor de acţiune specifice ariei proprii de activităţi, precum şi a obiectivelor pe care să le urmarească şi a căror atingere să o asigure.
Înţelegerea diferenţelor şi a diversităţii, precum și încurajarea şi utilizarea ei în mod constructiv poate genera noi oportunităţi şi, de asemenea, poate asigura un mediu relaxat de lucru în care fiecare membru al departamentului sau echipei pe care o coordonaţi se va simţi respectat, valorizat şi implicat.
Un alt aspect abordat va fi acela al planificării activităților și resurselor într-o companie. De asemenea, organizarea lor, stabilirea criteriilor și obiectivelor de performanță, normarea sarcinilor, evaluarea performanței, analiza riscurilor, gestionarea conflictelor, luarea deciziilor, transmiterea lor și organizarea unor ședințe eficiente vor constitui teme pe care cursul le abordează.
Cursul se adresează persoanelor care conduc departamente, organizații sau companii.
Documente necesare care vor fi trimise pe email la office@schultz.ro, după completarea formularului de înscriere:
● 1. copie după cartea de identitate
În urma absolvirii acestui curs, participanţii vor primi un Certificat de Manager Schultz Consulting.
Ziua 1
09:00 – 09:30 – Deschiderea cursului. Sesiune introductiva
09:30 – 11:00 – Introducere în management. Managementul şi organizaţia
11:00 – 11:15 – Pauză de cafea
11:15 – 13:00 – Tipuri de organizaţii, Structura organizației , Cultura organizației,
13:00 – 14:00 – Pauză de prânz
14:00 – 15:15 – Stabilirea obiectivelor şi criteriilor de performanţă
15:15 – 15:30 – Pauză de cafea
15:30 – 17:30 – Analiza si planificarea activităţilor şi resurselor
Ziua 2
09:00 – 11:00 – Normarea si alocarea sarcinilor în funcţie de competenţe
11:00 – 11:15 – Pauză de cafea
11:15 – 13:00 – Analiza riscurilor în executarea sarcinilor
13:00 – 14:00 – Pauză de prânz
14:00 – 15:15 – Rezolvarea de problem, luarea deciziilor
15:15 – 15:30 – Pauză de cafea
15:30 – 16:30 – Motivarea si delegarea, Evaluarea performanţelor. Realizarea rapoartelor
16:30 – 17:30 – Tipuri de manageri
Perioada | Preț | Locația | Trainer | Înscriere |
---|---|---|---|---|
– | – | – | – | ÎNSCRIE-TE ACUM |