Curs Media Training

media-training
Cursul propus de Schultz Consulting este construit pornind de la experienţa directă a formatorilor, precum şi de la o serie de situaţii de comunicare (în special comunicare publică) pentru care aceştia au oferit consultanţă unor instituţii publice, companii şi organizaţii neguvernamentale

Cursul abordează comunicarea externa din domeniul relatiilor publice, axandu-se pe relatia cu mass-media si social-media.

Cursul este unul interactiv, unde orice participant va avea oportunitatea să dezvolte instrumente de comunicare externa pe baza cărora vor primi feedback constructiv. Acestea reprezintă ocazii concrete de exersare a abilităţilor de comunicare cu media. De asemenea, oferă şi posibilitatea de a identifica o serie de elemente legate mai ales de „comportamentul” participanţilor şi de impactul acestuia asupra publicului tinta.

În curs de actualizare…
În curs de actualizare…
Ziua 1
09:00 – 10:00 – Sesiune introductivă. Prezentarea trainerilor. Cunoaşterea participanţilor
10:00 – 11:00 – Surse de putere personale în interacțiunea cu diferite tipuri de public. Particularităţi ale comunicării în faţa unor persoane care provin din medii instituționale diferite
11:00 – 11:15 – Pauza de cafea
11:15 – 13:00 – Canale de comunicare media
13:00 – 14:00 – Pauza de prânz
14:00 – 15:30 – Instrumente mass media – comunicatul de presa
15:30 – 15:45 – Pauza de cafea
15:45 – 17:30 – Instrumente mass media – conferinta de presa

Ziua 2
09:00 – 11:00 – Instrumente mass media – interviul
11:00 – 11:15 – Pauza de cafea
11:15 – 13:00 – Instrumente mass media – stirea de presa
13:00 – 14:00 – Pauza de prânz
14:00 – 15:30 – Gestionarea situațiilor de criza
15:30 – 15:45 – Pauza de cafea
15:45 – 17:30 – Canale de comunicare social-media, Scrierea creativa a conținuturilor in social media

Ziua 3
09:00 – 11:00 – Reprezentarea vizuala a mesajelor comunicate prin social media utilizand software specializat
11:00 – 11:15 – Pauza de cafea
11:15 – 13:00 – Stabilirea strategiei de comunicare media
13:00 – 14:00 – Pauza de prânz
14:00 – 15:30 – Realizarea unei campanii media
15:30 – 15:45 – Pauza de cafea
15:45 – 17:00 – Realizarea unei campanii media
17:00 – 17:30 – Încheierea cursului.

Perioada Preț Locația Trainer Înscriere
TBA TBA București TBA

Descriere

Cursul pe care Schultz Consulting îl propune este unul dinamic, interactiv, axat pe optimizarea cunoştinţelor, dezvoltarea abilităţilor şi formarea atitudinilor folosind metoda experienţială. Se va pune un accent deosebit pe acele aspecte de interes legate de elaborarea şi susţinerea unor mesaje cu impact şi de succes. Un accent deosebit se va pune pe aspectele practice şi oferindu-se ”reţete” pentru îmbunătăţirea calităţii campaniilor media susţinute de către participanţi.

Participanţii vor deprinde cele mai eficiente şi moderne tehnici de comunicare externa. – Participanţii vor fi puşi în situaţia de a găsi soluţii la probleme reale cu care se confruntă în comunicarile pe care le susţin

Tematica

• Comunicarea în mass media: tipuri de mass-media, instrumente mass-media, comunicatul de presa, conferinta de presa, interviurile, stirea de presa, gestionarea situațiilor de criza
• Comunicarea cu social media: scrierea conținuturilor in social media, scrierea creativa pentru copywriter, realizarea banner-ului de comunicare, utilizarea de software gratuit pentru construirea si reprezentarea vizuala a mesajelor, canale de comunicare social-media (blog, facebook, youtube, slideshare, linkedin etc)
• Storyteling, rolul poveștilor in transmiterea mesajului.
• „A face” şi „a nu face”: sugestii pentru derularea unei campanii media, recomandări practice pentru campanii pro-active sau re-active, studiu de caz, exemple de campanii de succes,
• Crearea unei campanii in media

Obiective

La sfârșitul cursului participanții vor fi capabili să:
• descrie elementele de bază legate de comunicarea în public;
• identifice caracteristicile diferitelor tipuri de audiență şi își vor putea adapta prezentările în funcţie de acestea;
• demonstreze aplicarea diferite metode şi tehnici specifice comunicării media;
• demonstreze elaborarea și adaptarea materialelor suport pentru comunicarea in media;
• demonstreze transmiterea de mesaje cheie către grupul țintă.