Curs Manager marketing

marketing
Un manager de succes poate pune produsul sau serviciul potrivit la prețul potrivit în fața clientului potrivit. Nu întotdeauna vânzările masive sunt cheia succesului. Scopul marketingului este să genereze interes și recunoaștere, care vor duce către vânzările ce pot propulsa profitul.
Cursul își propune să dezvolte abilitățile managerilor de a crea o strategie de marketing și de a modela mesaje convingătoare pentru clienții vizați.
Se propun module și teme actuale, în acord cu noile tendințe ale dinamicii pieței, pornind de la analize de marketing și studii de piață, până la strategii de marketing specifice diferitelor canale (offline și online).
Participanții se vor familiariza cu modele și instrumente de marketing care să le permită adaptarea strategiei de marketing în funcție de nevoile companiei.

O atenție deosebită va fi acordată campaniilor de social media și marketingului on-line, fiind prezentate principalele canale și instrumente de acces și succes în această zonă.

Condiții de participare:
● studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă.

Documente necesare care vor fi trimise pe email la office@schultz.ro, după completarea formularului de înscriere:
● 1. copie după cartea de identitate si copie certificat de naştere;
● 2. copie după diploma de studii superioare;
● 3. copie după certificatul de căsătorie (în cazul doamnelor care şi-au schimbat numele după căsătorie, iar numele de pe diploma de studii nu coincide cu cel actual);
● 4. achitarea taxei de participare in contul: RO37RNCB0546020492660003 deschis la BCR București – Agenția Timpuri Noi.

În urma absolvirii acestui curs, participanții vor primi un Certificat de Manager de Proiect recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educației şi Autoritatea Națională de Calificări (fostul Consiliul Național de Formare Profesională a Adulților).

Certificatul recunoaște competențele necesare practicării ocupației de Manager Marketing – cod COR 122107.

Ziua 1 Vineri
14:00-14:20 – Sesiune introductivă
14:20-15:00 – Concepte de bază în marketing
15:00-16:00 – Marketingul B2B și B2C
16:00-16:20 – Pauză de cafea
16:20-17:00 – Analiza micromediului și macromediului de marketing
17:00-18:00 – Analiza Pieței companiei. Structura pieței. Cota de piață a companiei vs cota de piață a produsului
18:00-19:00 – Metode de instrumente de cercetare de piață utilizate în marketing

Ziua 2
09:00-10:00 – Planificarea strategică de marketing (Procesul de planificare)
10:00-11:00 – Produs. Ciclul de viață al produsului.
11:00-11:20 – Pauză de cafea
11:20-13:00 – Mixul de marketing
13:00-14:00 – Pauză de masă
14:00-14.30 – Prețul și strategia de stabilire a prețului.
14:30-15:30 – Distribuția. Canalul de distribuție.Strategia de distribuție
15:30-15:50 – Pauză de cafea
15:50-16:15 – Distribuția. Canalul de distribuție.Strategia de distribuție
16:15-17:00 – Comunicarea în marketing. Mixul promoțional.

Ziua 3
09:00-11:20 – Bugetarea activităților de marketing
11:00-11:20 – Pauză de cafea
11:20-12:20 – Planul de marketing. Elemente
12:20-13:00 – Planul de marketing. Implementare și urmărire
13:00-14:00 – Pauză de masă
14.00-15.30 – Examen final
15:30-16:00 – Încheierea cursului

Perioada Preț Locația Trainer Înscriere
19-21 mai 2017 600 lei București TBA

Descriere

În afaceri direcția de dezvoltare strategică la nivelul companiei trebuie corelată cu o abordarea a pieței prin intermediul marketingului strategic, ce are rolul de a oferi o imagine de ansamblu asupra performanțelor organizaționale în raport cu piața de profil și clienții companiei.
Rolul marketingului strategic este acela de a defini direcția de dezvoltare și de repoziționare periodică a companiei în funcție de climatul de afaceri și de provocările caracteristice fiecărui segment de piață în care activează compania. În cadrul acestui proces, departamentul și managerul de marketing joacă un rol important, alături de reprezentanții top managementului.
Participanții se vor familiariza cu modele și instrumente de marketing care să le permită adaptarea strategiei de marketing în funcție de nevoile companiei.
O atenție deosebită va fi acordată campaniilor de Social Media și marketingului on-line, fiind prezentate principalele canale și instrumente de acces și succes în această zonă.

În urma absolvirii acestui curs, participanții vor primi un Certificat de Manager de Proiect recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educației şi Autoritatea Națională de Calificări (fostul Consiliul Național de Formare Profesională a Adulților).

Certificatul recunoaște competențele necesare practicării ocupației de Manager Marketing – cod COR 122107.

Tematica

Noțiuni fundamentale în marketing: definiție, concepte de bază.
• Schimbarea – elementul cheie în marketing;
• Marketingul integrat;
• Produsul / serviciul și piața;
• B2B și B2C marketing;
• Macromediul de marketing;
• Cercetarea de marketing;
• Planificarea strategică;
• Obiectivele și strategiile de marketing;
• Mixul de marketing;
• Produsul și ciclurile de viață ale produsului;
• Stabilirea prețului și strategia de preț;
• Strategia de distribuție;
• Comunicarea în marketing și mixul promoțional;
• Planul de marketing;
• Activitatea de marketing ca parte integrantă a afacerii;
• Organizarea activității de marketing.

Obiective

La finalul cursului participanții vor fi capabili sa
• Înțeleagă rolul marketingului în companie;
• Demonstreze abilități de analiză a pieței și a clienților;
• Dezvolte conceptul de strategie de marketing;
• Demonstreze abilități de realizare a unor campanii de marketing on-line;
• Demonstreze abilități de realizare a unor campanii de marketing offline.